יום שבת, 6 באוקטובר 2007

יומן מסע- היוםהשישי: בעיקר דולפינים וכרישים


אז נכון וכמו שהכותרת אומרת התמקדני בעיקר ב "אושקה" המרכז הימי המפורסם של דרבן. למזלנו הגענו ביום רגיל, לא חופש מבתי הספר, לא חופשת חג (נוצרי) או חופש ציבורי, בנוסף טפטף... מה שהבטיח מעל לכל ספק שהמקום היה ריק ולמעט אנחנו ועוד כמה משוגעים, לא היו במקום מבקרים- כיף! אין טורות ארוכים ובילתי נגמרים וכל הכיף מחכה רק לנו!
אז מה היה לנו כאן? מסע בבטן ספינה טרופה, ספינה ישנה שהוסבה מבחינת עיצוב לספינה טרופה שכל דפנותיה אקווריום מהגדולים בעולם עם כל סוגי הדגים וריף מרהיב. כרישים, מכל הסוגים ומכל המינים. דגי ענק ודגים שלא ראינו מעולם. מרהיב.
במקום 3 מופעים ביום של דולפינים, צלילה עם כרישי ענק, מופע פינגווינים שנראו די עצלים במזג האוויר הדרבני הטרופי-לח. הלכנו להשתתף במופעי הדולפינים. איזה יופי: קפיצות, גלגולים,סבסובים ותרגלילים מרהיבים. הצוות הזמים משתתף מהקהל והדסי נבחרה (אל דאגה במופע הבא בצהריים נבחר יונתן). ללטף,לדבר, לנשק ולהאכיל את הדולפין. הבדיחה הייתה שהנשיקה הראשונה של הדס הייתה עם דולפין בן 21...
משם למיכל הענק ובו כרישי ענק! הם חגים בתוך המיכל- אקווריום חושפים שינים מאיימות להנאת הסועדים מסביבם. מפחידים.
במקום אתר מגלשות, בריכות ומסלול שיט באבובים בקיצור מכל טוב. הילדים המשיכו למופע הפינגווינים בעוד נעמה ואני הלכנו למרכז קניות קטן לצד האתר והכל על חוף הים.
את היום סגרנו בארוחת ערב חביבה והכנות לקראת הנסיעה חזרה מחר לדרבן.
למעשה אנו עומדים לנסוע ישירות מדרבן ליוהנסבורג. 600 ק"מ באוטוסטראדה מהירה (ה- N3 ). עד אחרי הצהריים נהיה בבית.
טיול מרהיב, נופים עוצרי נשימה, אינסוף חוויות והרפתקאות. שווה כל רגע ומתנה גדולה מדרא"פ היפה.

Ofer Dahan
World Zionist Organization
Jewish Agency for Israel
Director of Israel Centre
E mail: ofer@beyachad.co.za offerd@jafi.org
Personals:
http://picasaweb.google.com/oferdahan
http://oferdahan.spaces.live.com/

אין תגובות: