יום שבת, 1 בנובמבר 2008

סמינר שליחים נובמבר 2008

סמינר שליחים נובמבר 2008 הסתיים.
במהלכו דנו רבות על עלייה, מסע, חינוך, הצפנו שאלות והתחבטויות, העלנו המון רעיונות חדשים.
קשרנו המון קשרים בין השליחים, למדנו להכיר אחד את השני. הכרנו את הייחוד של כל אחד ואת העוצמה שלנו כקבוצה. את מה אנו יכוליםן להשיג כקבוצה- כמשלחת.
רבנים, מורים, מדריכים, שליחי תנועות נוער, תלמידי ישיבה, שליחי עלייה, שליחי קהילה. מיקס מדהים ומרתק. פורט אליזבט, דרבן, קייפטאון, יוהנסבורג ואפילו: זימבאבווה. מגוון עצום.
המגוון והרקע הכה מיוחד של כל אחד הביא עולם תוכן חדש, מאתגר ומרתק. הוותיקים תרמו את ניסיונם, החדשים (רק למשלחת) הביאו תפיסת עולם חדשה ומרעננת ויצאנו כולנו נשכרים ועם המון תוכניות מקוריות לשנה החדשה ועם המון מוטיבציה!
גם פרידה הייתה. נועה, חגית ובועז שסיימו שליחותם ותרמו כה רבות למשלחת.
ומה היה בסמינר:
היה גיבוש ודיווח על מה עשינו בשנה החולפת. והיה אוכל. היה דיווח על הקרוואן הציוני. והיה אוכל. היה ערב כיפי אצל יוסי ו... והיה אוכל. היה סשן על מה היא עלייה והתפיסה המעשית על עלייה ו... והיה אוכל. היו שיחות ועידה עם יו"ר הפדרציה ועם נציג בכיר של המחלקה לחינוך ונחשו מה? והיה אוכל. היה ביקור בחוות יין כשר- של מנדל קפלן והיה יין , היה דיון בנושא עלייה מההיבטים האידאולוגיים אבל אל חשש, מייד אח"כ היה אוכל. מעולה. אצל משפחת לויץ. שוחחנו על תוכניות קצרות ונעל"ה ואח"כ על הסברה ותוך כדי ומייד אחרי היה אוכל. פגשנו את נציגי תנועות הנוער ויצאנו לבאולינג לא לפני שהיה אוכל. שיחקנו באולינג וצחי נציח בגדול ותוך כדי- היה אוכל. בינינו תוכנית עבודה ל- 2009 כמשלחת ונפרדנו מהשליחים שמסיימיים שליחותם והיה כמובן... אוכל.
היה כל כך הרבה עוד... אם ממש מעניין אתכם, כנסו לקישור: http://picasaweb.google.com/oferdahan/ShlichimSeminarNov2008
עד אז, להתראות ממשלחת אפריקה הדרומית (כן בגלל זימבאבווה) נובמבר 2008
Ofer Dahan
World Zionist Organization
Jewish Agency for Israel
Director of Israel Centre
E mail: ofer@beyachad.co.za offerd@jafi.org
Personals:
http://picasaweb.google.com/oferdahan
http://oferdahan.spaces.live.com/

אין תגובות: