יום שבת, 15 בספטמבר 2007

סוף שנה

יונתן ויואב סיימו את שנת הלימודים. הדס סיימה כבר לפני שלושה שבועות. השניים שלמדו חודשיים בסה"כ קיבלו מכתבי הערכה מהמורות שלהם לסוף השנה. ואיזה מכתבים!!!
יונתן קיבל מכתב הערכה מדהים שבו המורה שלו ממש התרפקה עליו תוך ציון היכולת העצומה שלו ללמוד, המוטיבציה הגבוהה שלו, התחרותיות והרצון להצליח לצד החברותיות הרבה לחבריו והעזרה שהוא מגיש באופן כל כך צנוע לאחיו הצעיר בבית הספר. המורה, מיסיס רוברטסון טרחה וציינה כי הייתה מאושרת לקבל אותו כתלמיד בשנה הבאה. יונתן זכה בתעודת הצטיינות מיוחדת על הישגיו המדהימים בחשבון.
יואב קיבל תעודה ארוכה במיוחד בה ציינה המורה שלו מיסיס בייקר את החברותיות של יואב ואת קליטתו המהירה בכיתה ובחברה, את העובדה שלמרות הקשיים של בשפה הוא מתאמץ, ומוצא דרכים לתקשר עם הילדים האחרים, את הישגיו בחשבון ואת העובדה שזכה במספר תארים בתקופה הקצרה שלו בבית הספר: הילד המיוחד של בית הספר ו... מתפלל השבוע... במכתב הסיכום ציינה המורה את העובדה שיואב ילד אהוב על סביבתו, מורים וילדים כאחד.
הדסי, נלחמת בהיבט החיובי של המילה. היא עושה מאמצים להשתלב, ולאור העובדה שהיא בגיל ההתבגרות, אני רואה כמה קשה לה ולמרות זאת היא פשוט מדהימה עם השליטה העצמית שלה. היא נערה (כתבתי נערה. כן, נערה!) מדהימה עם עמוד שדרה, בגרות, מודעות עצמית ובטחון עצמי שהלוואי והיה לי חצי ממנו. היא מודל משופר של נעמה ושלי וזה כיף לראות אותה צומחת כל כך יפה.
אני חייב לציין כי רוויתי נחת מכל הילדים. כל הטוב שאנו משקיעים בהם יוצא החוצה, היכולות הבינאישיות שלהם, היכולת שלהם לתקשר עם מבוגרים וצעירים בגובה העיניים, החברתיות והאהבה הבסיסית לכל אדם. שמחת החיים והרצון להצליח. כל אלה לצד אהבה ללא גבולות שהם מראים לנו. התמיכה שאני זוכה לה מצד נעמה והילדים הם מעבר לכל ציפיותיי. וציפיותיי היו נמוכות לאור ההתנגדות שלהם ליציאה לשליחות.אז עכשיו הם יצאו למחנה הקיץ לשלושה שבועות, נעמה נסעה לה לארץ לתקופה מקבילה ואני כאן יושב לי בקייפטאון ומחר ביוהנסבורג, עובד וחושב עליהם. התפזרה המשפחה לתקופה לכל כנפות תבל. שבוע הבא אבקר אותם במחנה ואצרף לכם חוויות ותמונות.
Ofer Dahan
World Zionist Organization
Jewish Agency for Israel
Director of Israel Centre
E mail: ofer@beyachad.co.za offerd@jafi.org
Personals:
http://picasaweb.google.com/oferdahan
http://oferdahan.spaces.live.com/

אין תגובות: