יום שבת, 15 בספטמבר 2007

שליחי הסמינרים הציוניים

הסמינרים הציונים כאן. חודשי הכנות של טוביה קנון מהסמינרים ולארה ממרכז ישראל, התכתבויות בלי סוף, חיפושי תקציבים ותיאום ציפיות עם הלקוחות הביאו אותם לכאן.
4 מתוך שבעה הגיעו מייד, שלושה בטפטופים.
חברה איכותיים, המון מוטיבציה ומעורבות וראש צוות אחת משקיענית- אודיה.
לארה בינתיים עזבה ללימודים בארץ ומחליפה אין...
נעמה, לבקשתי נכנסה לתפקיד ומיד הוכיחה מהי רצינות ומסירות ישראלית בתפקיד! השלימה ההכנות לקליטתם: תיאמה בתי הספר, מתנות, ציוד, ארגון ומשפחות מארחות. ממוקדת ועובדת בקצב מעורר השראה.
חיכינו לשליחים בשד"ת. נחיתה ב- 09:30. תכלס יצאו ב- 12:00. למה? הפסקת חשמל גרמה לאיבוד אחד הארגזים עם כל מערכי השיעור שלהם... אכזבה קלה בהגעה אך לא נורא.
אספנו אותם והבאנו את החבורה ל"ביחד" לקבלת פנים לבבית שכללה את המשפחות, ה- DIJE , השליחים ונציגי הפדרציה. כיבוד קל, דברי ברכה והם בדרך למשפחות.
יוהנסבורג עיר ענקית, סבוכה. להתמצא בה עם מפה דרושים המון זמן ותרגול. שנה שעברה, אבד זמן רב באיתור בתי הספר, סיור והתארגנות. כלקח משנה שעברה, קניתי GPS עם המפות של דרא"פ והכנסתי למכשיר את הכתובות של כל המקומות הרלוונטיים לשליחים. הם עלו על הרכב , הכניסו את הכתובת ו..הם שם. חסל טלפונים באמצע הלילה של אנחנו לא יודעים איפה אנחנו, איך מגיעים ואיחורים מטורפים לפעילות.
נעמה התלוותה לכל פעילות, תומכת , מתאמת, מסייעת. הניסיון כמורה ורכזת רבת ניסיון מוכיח את עצמו בכל רגע מחדש. הכימיה עם הצוות טובה מאוד.
הצוות מקיים פעילות עניפה ועד כה הביקורות מצוינות. לעומת שנה שעברה שהקשר עם הסמינרים היה רופף, השנה הוא הדוק. הרבה בזכות אודיה, נעמה והצוות. לקחנו אותם כמשפחה לארוחה חגיגית, צרפנו אותם לכל האירועים בהם מעורב מרכז ישראל וכמובן אנו משתפים אותם בישיבות השליחים.שליחים לכל דבר ועניין במשלחת, בדיוק המודל אליו כיוונתי.
הצוות מוכיח מוטיבציה גבוהה מאוד! השקעות והכנות עד לשעות הקטנות ועבודה יסודית. תענוג. הגיעו עם המון מוטיבציה להשקיע, להיקשר. השיעורים והמפגשים שלהם עם התלמידים הם חד פעמיים. חסר הקשר האישי. חסר זה גורם לתסכול לא קטן אצלם. אנו מנסים לערב אותם בכל הפעילויות שלנו על מנת לגשר על הפער הזה. לא תמיד מצליחים
Ofer Dahan
World Zionist Organization
Jewish Agency for Israel
Director of Israel Centre
E mail: ofer@beyachad.co.za offerd@jafi.org
Personals:
http://picasaweb.google.com/oferdahan
http://oferdahan.spaces.live.com/

תגובה 1:

Andersson Jesica אמר/ה...

חברים של יום טוב, שמי אנטוניו לורה מלונד-שוודיה, אני רופאה במקצועי, בת 45. אנא קרא את עדות חיי האמיתית כיצד החזרתי אהבה ואמון בחיי הנישואין, יש לי כוונות טובות שמידע זה יעזור למישהו שקורא זאת כרגע לרפא לב שבור ולהשיב ליחסי אהבה אבודים תוך יומיים. הסטוי שלי אולי דומה, הייתי נשוי לאנטוניו ארבע שנים, בחודש שעבר הוא נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, רציתי שהוא כל כך יחזור כי היה לנו שני ילדים קטנים יחד ואני כל כך אוהבת אותו שאני לא יכולה לחיות בלעדיו, שאלתי אותו עם הכל, הבטחתי אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה שלי לעמיתי בעבודה, היא החברה הטובה שלי והיא ייעצה לי ליצור קשר עם מגהץ איות אהבה שיכול לעזור לי לאיית אהבה, אבל אני מהסוג שלעולם לא חשב שחלק מאיות אהבה קיים או יכול לעבוד, לא הייתה לי ברירה אלא לנסות, שלחתי בדוא"ל את כתובת הדוא"ל ליצירת קשר עם ערוץ האיות שהיא נתנה לי וכמה מוניטות אחרי שקיבלתי תגובה. ד"ר אדודווה אמר לי שהוא יכול לעזור לי להחזיר את בעלי, זה היה אין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימי עבודה, עקבתי בקפידה אחר כל ההוראות שלו על מה לעשות בביתי במהלך תפילת איות אהבה באמצע הלילה. Oduduwa השיקה חלק מאיות כתיב של Love באוויר ובאופן מפתיע, היום השני היה בסביבות השעה 06:00. בן זוגי לאהוב של בעלי התקשר אליי בטלפון הנייד שלי, הייתי כל כך מופתע כי בעלי סירב להתקשר אליי ולא שלח לי טקסט בשלושת השבועות האחרונים, פתאום הוא התקשר להתנצל בפני והוא אמר שהוא יחזור הביתה לבקר אותי והילדים שלי בקרוב. מאז אותו היום הראשון שהוא התקשר אליי, הוא התקשר אלי והתקשר אלי כל יום, היום הוא התקשר לענתי לשיחת הטלפון והוא אמר שוב שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאסלח ואחזור אליו כבן זוג אהבה, שהוא כל כך אוהב אותי. אני כל כך שמח ועד היום התחלנו לחיות יחד באושר כמשפחה אחת. תודתי העמוקה עוברת לד"ר אודודואה על כוחותיו המחוננים להחזיר את הנישואין השבורים ולהחזיר בן זוג לאהבה לשעבר תוך יומיים אהבה לאיות תפילה שעובדת. אני ממליץ עליו בכנות לכל מי שמחפש שיקום אהבה דחוף (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)