יום שני, 24 בספטמבר 2007

נעמה ותוכניות להמשך


לארה סיימה תפקידה במרכז ישראל, נסעה ללונדון ועכשיו היא בישראל. הולכת ללמוד ב- IDC. חשבתי על מחליף/מחליפה והצעתי את התפקיד לנעמה. ניהול הפרויקטים החנוכיים של מרכז ישראל. תפקיד ניהולי, ארגוני שדורש המון קשרי עבודה ו"עבודת שטח". נעמה- אלופת העולם בקשרי אנוש, יצירת אוירה חיובית ותומכת נכנסה לתפקיד בקלות ובמהירות. הבחירה המושלמת. גם העובדה שאנו בעל ואשה ועבדנו ביחד בעבר תרמו רבות לאווירה החיובית במרכז ישראל. הדברים "מתקתקים" וביעילות רבה.
אז במה עוסקים בימים אלה?
ההכנות ל"לך לך" בעיצומן- אנו מביאים את הרב נוירוית מ"צוה"ר" לסבב פגישות עם הקהילה ובתי הכנסת לשוחח על העוה הראשון והקשר הפרשה עם עלייה. בניית הלו"ז והתיאומים השונים גוזלים זמן לא מועט.
במקביל ל"לך לך" אנו מתכוונים לקיים את חידון התנ"ך. הגמר שיתקיים ביוהנסבורג יכלול משתפים מבית שמש ובשנה הבאה משתתפי הגמר מדרום אפריקה ישתתפו בגמר החידון בבית שמש. סטארט אפ שלנו...
המשתתפים יגיעו באותה הטיסה עם הרב נוירוית ותכננו להם שבוע של כיף. הם יתארחו אצל הפיינליסטים של חידון התנ"ך מדרא"פ ובכך נשיג עוד יעד של קירוב הדור הבא מדרא"פ לדור הבא מישראל... הלו"ז והתכנו כמעט גמור ונעמה עסוקה בפרטים ובסגירות אחרונות.
החידון יסתיים ב- 24 לאוקטובר וב- 4 לנובמבר אני מביא את כל השליחים בדרא"פ לסמינר בנושא עליה, מסע ותוכנית עבודה לשנת 2008. משלחת חדשה כמעט לגמרי. לא מכירים ולא יודעים מי ומה ולכן חשוב לקיים את הסמינר. להכניס לאווירה, לגבש, ליצור קשרי עבודה, להיות מסונכרנים.
בתום הסמינר ויומיים אחר כך אנו מתחילים בשבוע עלייה. המתכון של מומחים מתחומים שונים המגיעים לייעוץ לעולים פוטנציאליים או כאלה המתכננים עלייה יעבוד גם כאן. כרגע יש רשימה של 8 מומחים מתחומים שונים ואני מקווה שנצליח להביא לפחות 4-5 מהם. הרעיון הוא שלאחר ערב עליה יגיעו המתענינים לראיונת ויעוץ אישי. בסוף הראיון האישי יופנו לשליח העלייה לראיון עלייה ולשם כך יגיע גם מוריס זינגר לסיוע בראיונות הרבים.
שבעו אחר כך יוצאים המדריכים השונים למחנות להכנה ושבוע אחר כך אנו מצפים להגעת מדריכי וחניכי שותפות 2000 למחנות הקיץ של תנועות הנוער בדרא"פ. איתם תגיע דפנה שומשטיין שתתלווה אליי בסיור בין המחנות. במקביל אליה תגיע איילת שילה תמיר או מריל וויסמן לביקור בדרא"פ- סיור בין המחנות והיכרות קרובה של העשייה בנושא ישראל וציונות במחנות. יהיה סיור ארוך ומרתק, 3000 ק"מ, 2500 בני נוער העוסקים בישראל וציונות והמון נוף משגע.
עם סיום המחנות ומייד בתומם נאו מוציאים את ה"ישראל אנקוונטר". השנה הצלחה מסחררת מבחינת הרישום והביקוש. אנו רק בספטמבר וכבר הרשימות מלאות ל... ינואר. ננסה להשיג עוד תקציבים ולהוציא עוד ילדים.
בהכל מעורבת נעמה. מתקשרת, נפגשת, מתאמת, דוחפת, משווקת, ממצה יכולות. יוצרת אווירה נהדרת סביבה. כיף לעבוד באווירה כזאת. הלחץ קיים אך הוא חיובי.
יאללה לעבודה...

Ofer Dahan
World Zionist Organization
Jewish Agency for Israel
Director of Israel Centre
E mail: ofer@beyachad.co.za offerd@jafi.org
Personals:
http://picasaweb.google.com/oferdahan
http://oferdahan.spaces.live.com/

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איזה מרץ. כל הכבוד. יישר כוח.

Andersson Jesica אמר/ה...

Dr.Oududuwa השיב לדואר שלי ואמר שהוא יכול לעזור לי להחזיר לי את האהבה לשעבר עם חלק אהבת קסם מיידי, שמחתי מאוד למצוא את האיש הזה בבלוג המקוון שיעזור לי עם חלק מאהבות קסם כדי למשוך את האהבה לשעבר, עקבתי אחרי את כל ההוראות שלו בקפידה תפילות שלב אחר שלב והעלאה שעשיתי לבדי בביתי עם נרות דולקים בלילה. דוקטור אדודה אומר לי כל מה לעשות בביתי בתפילות לילה אוהב תהליך כתיב. עשיתי הכל כמצווה. זה התחיל לעבוד בשבילי, תוך כמה שעות אחר כך קיבלתי טלפון מאיש בעלי, הייתי כל כך מופתעת והזדעזעה מכיוון שהוא הפסיק להתקשר או לשלוח לי הודעות מאז לפני 3 חודשים, עכשיו אני מבצע איתי כתיב אהבה הבעל אנדראה חזר הביתה להתנצל בפני, אני כל כך שמחה עד כמה חלק האהבה עובד על בעלי באופן חיובי תוך יומיים שהוא שוב בבית. כרגע בעלי ואני חיים שנינו מאושרים באהבה יותר מתמיד. אני משמח לאדם הגדול ד"ר אדודווה את כשרונותיו המחוננים. בהתחלה חששתי מספק, אבל אני מנסה את זה וזה יעבוד לטובתי.
אני ממליץ בכנות על Dr.Oduduwa לכל מי שמבקש להחזיר יחסי אהבה אבודים או כישוף אהבה למציאת בן זוג אהבה אמיתי. (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)